Tooted nüüd saadaval
Soe Nõuanded
1.Kui teil on vaja, et kiiresti kuupäev, palun saata teade meile eelnevalt kontrollida!
2.SUURUS:Enne ostu sooritamist.palun võrdle oma mõõdud, et meie suurus joonis ettevaatlikult.Kui seal on mingit vahet oma mõõdud ja suurustabelit, palume esitada oma üksikasjalikud mõõtmised, et meid nii, et me saame teha seda custom size teile.
3.värv:Palun aru, see on normaalne, et seal on sliaht värvi vahe arvuti ekraani ja reaalne objekt.
4.Kohandatud tooteid ei kuulu tagastamisele.
5. Uus kauplus eelised : Osta 10 tükki riided seda salvestada ja saad tasuta lühikeste varrukatega või seelik
(öelda, klienditeeninduse oma suuruse, kas soovite seeliku või lühikeste varrukatega , stiil on juhuslik ja ei ole täpsustatud)
Märkus : Kõik riided on mõõdetud käsitsi, ja seal on 2-3cm viga, mis on normaalne nähtus.Seal on väike vahe, kui riided on tuled ja nr tuled.
Pesumasin nõuanded:
1. Palun peske tumeda ja heleda riided eraldi, ja ärge leotage neid kõrge temperatuur pikka aega.
2. Palun pesta kastmine ja õrnalt hõõrudes.
3. Üksikud riided unikaalse materjalid on heljumi pesemise ajal, palun peske need mitu korda.
4. Ära vääna tugevalt pärast puhastamist, ja mitte hoida päikese käes.
Laevandus Poliitika
A. pakume Tasuta Air Mail ja Kiirendatud Shipping, nagu DHL.EMS.UPS.FEDEX ja nii edasi.Tavaliselt see võtab umbes 3-5 nädalat Air Mail, et enamikus riikides.Tarneaeg mõned riigid, nagu Brasiilia.Venemaa,Tšiili, Aafrika riigid on rohkem enam siis teistes riikides .Umbes 60-90 päeva Hiina post On kõige tõhusam kuller rakendatakse (DHL.UPS.FEDEX.EMS jne.)
Ajal eriline puhkus nagu Hiina Festival Puhkus.Rahvuspüha tarneaeg on natuke pikem.
B. Impordi tollimaksud, maksud ja kulud, mis ei kuulu toote hind või postikulud .Need tasud on ostja vastutusel.Palun kontrollige oma riigi tolliasutus, et teha kindlaks, millised need täiendavad kulud on enne pakkumise/osta..
Võtke Meiega Ühendust Ja Tagasiside
A. Kui sulle meeldivad meie tooted.palun lisage meie poodi oma"Minu Lemmikute"list.
B. Me ei jäta sind positiivse tagasiside pärast teie makse.Loodame, et ka jätta positiivse tagasiside ja 5-star DSR, kui olete rahul meie toote ja teenuse.
C. Tagasiside on meile väga oluline.Me nõuda, et te meiega vahetult ENNE sa annad meile väikese tagasiside, et saaksime rahuldavalt lahendada oma probleeme.
D.
Kui teil on mõni probleem.palun võtke meiega ühendust sõnumiga,me vastame teie e-posti 24 tunni jooksul( väljaarvatud nädalavahetustel ja pühadel).
Tagastamise Poliitika
A. Sa pead 7 päeva jooksul pärast saad riided tagasi.
B. Me tasu 20%-30% täiendab tasu mitte-kvaliteedi naaseb.
C. Tagasi laevandus tuleks maksab ostja mitte-kvaliteedi küsimus(Suurus küsimust ei kuulu kvaliteedi küsimus).
D. Palume tracking number,konkreetne põhjus naaseb ja oma ID.
E. Kui soovite muuta punkt( Tooted Ainult Laos )me reship uue punkte, kui saada tagasi oma paketi.
F. Siin pakume tasuta muudatusi ei ole .Ka me võtta vastutust reship kaupa.
G. Me võtame täieliku vastutuse jaoks osutus kvaliteedi küsimus.